perjantai 30. toukokuuta 2014

Polttaa, asfaltti polttaa

Sattuneesta syystä kyseinen biisi
on soinut päässänä viime aikoina.;)
On muuten hyvä kesäbiisi!


Sama paikka maaliskuussa...

Löytyihän se asfalttifirma viimein, joka
halusi tehdä meidän pihan asfaltoinnin
ja teki sen kaiken lisäksi nopealla aikataululla,
ja lopputuloskin on erittäin mieluinen.
Kun nyt laskukin näytti olevan sovitun
suuruinen, niin uskallanpa ihan täällä
suositella. Jos Lahden seudulla joku pihaansa
asfalttia kaipaa, niin kannattaa kääntyä Tähtiasfaltin
puoleen. Muista firmoista ei sitten olekaan
juuri hyvää tai mitään muutakaan sanottavaa.

 
Kuva terassilta autokatokselle päin ennen asfaltointia.

Sama alue kadulta katsottuna ja valmiina. Terassin viereen tulee istutusalue.


Olisinhan mä toki halunnut ulkonäön
puolesta mielummin pihakiveyksen, mutta
asfaltin puolesta puhuivat hinta ja 
käytännöllisyys...ja mainitsinko mä jo hinnan.;)
Kiveys olisi maksanut ainakin tuplasti, eikä
tämä asfalttikaan ihan ilmaista ole... 

Tässä jälleen kuvaa ennen asfaltointia.
  Miten mukavalta tuntuukaan ajaa
autokatokseen sileää asfalttipintaa pitkin!
Luultavasti myös korkokengissä kävely
on mukavampaa, kun ei tarvitse pelätä
korkojen pilalle menemistä soralla.
Pojatkin voi pelata katulätkää tms... 

Jos otsikon kappale on sulle outo,
niin kuuntelepa se tästä:



Mukavaa maanantaiperjantaita!;)
Taina

4 kommenttia:

  1. Tehis on ihku!! Just kun mä löysin niiden musiikin aikanaan, niin ne lopetti sen kesän jälkeen :( Mut oon mä sentään ollut Oton kanssa samassa koulussa ;)

    Terkuin yks asfaltista kateellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon "löytänyt" Tehosekoittimen vasta, kun ne oli jo lopettaneet. Jos tekisivät keikkaa, niin menisin ihan intona paikalle!:)

      Poista
  2. Onnittelut uudelle pihapinnoitteelle! Huoleton hoitaa - ei tarvitse myrkytellä rikkakasveja laatanväleistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä, helppohoitoisuus on ehdottomasti plussaa. Mä kun olen vielä hieman ennakkoluuloinen myrkyn käyttöä kohtaan.;)

      Poista